Social Media Marketing: Ez nem csak Facebook

Minden szilárd hirdetési tervnek tartalmaznia kell a közösségi média marketingjét az oldalain. Az a tény, hogy a közösségi média marketing súlyos hatást fejt ki, gyakorlatilag egyáltalán nem költség nélkül. Továbbá a közösségi média céloldalaival feliratkozókat küldhet a webhelyére. Ha érdekli a forgalom növelése, akkor a következő tanácsokat önök szem előtt tartva írták.

Ne menj félig-meddig, és kezdj el őrülten Facebookolni és Twitterezni, amíg meg nem állított egy marketing tervet. Tudnia kell, hogy ki felügyeli a webhely tartalmát, hogyan fog kinézni az elrendezés, és mennyi időt szánnak a webhely frissítésére. Mint minden marketing kampány esetében, állítson be egy durva dátumot, amelyre remélheti, hogy eléri konkrét eredményeit. Ragaszkodjon a tervéhez, amennyire csak tudja, és sikereket ér el a közösségi média marketing területén.

Amikor a közösségi médiát használja vállalkozásához, fontos megválaszolni az ügyfelek kérdéseit és észrevételeit. Ellenőrizze profilját minden nap néhányszor, hogy ne maradjon le semmiről.

Annak érdekében, hogy ügyfelei könnyebben el tudjanak terjeszteni a tartalmát, ellenőrizze, hogy a blogbejegyzések megfelelő gombokkal vannak-e megadva a könnyebb megosztáshoz. Hozzáadhatja a Facebook Tetszik és Megosztás gombokat, valamint a Linked share képességet és a Retweet gombot a Twitter felhasználók számára. Ha olyan vonzó tartalom van, amely a rendszeres követőinek tetszik, el fogják terjeszteni az interneten, remélhetőleg további követőket vonzva magához.

A vállalkozás nevének megszerzésének egyik módja az, ha vendégblogot ír ki másoknak a fülkéjében, vagy van egy népszerű személy a fülke vendégblogjában. Mindkét taktika növeli a forgalmat. Bármikor, amikor elfogadja, hogy vendég blogger lesz valaki blogján, kérje meg, hogy tegyen egy linket az Ön webhelyére a blogjába vagy a bejegyzésbe. Amikor valaki vendég-blogol a webhelyén, ajánlja fel ugyanezt a lehetőséget. Ez egy win-win helyzet, mert a követők valószínűleg mindkét webhelyet megnézik.

Ne felejtsen el közzétenni egy linket a webhelyére vagy blogjára a közösségi profiljaiban. Ha valaki egy közösségi hálón értesül a termékeiről, akkor hozzá kell férnie további információkhoz, és meg kell néznie, hogy mit használ kirakatként, mielőtt eldönthetné, mit vásárol.

Használja a LinkedIn kérdések és válaszok funkcióját. A LinkedIn kérdései és válaszai nagy vitafórumként működnek: keresse meg termékeivel vagy iparával kapcsolatos kérdéseket, és írjon hasznos válaszokat azokra. Linket is tehet az egyik cikkére, ha nincs ideje valamit megírnia.

Kérje ügyfeleit, hogy végezzenek felméréseket a közösségi média használatával kapcsolatban. Ha a felmérés eredményei azt sugallják, hogy az ügyfelek sok időt töltenek a közösségi oldalakon, fontolja meg oldalainak létrehozását a vállalat számára. Ha azonban ügyfélköre nem tölt sok időt a közösségi médiával, ne használja ezt a fajta hirdetést; azokra a hirdetésekre összpontosítson, amelyek eljutnak hozzájuk.

Figyelje a verseny munkáját. Látogasson el riválisai közösségi médiaprofiljaiba, hogy megnézze, mi hozza el a sikert és mi az, amit nem fogadnak jól. Választhat hasonló megközelítést, vagy megpróbálhatja kialakítani a saját módját, hogy más közönséget érjen el.

Az egyik taktika, amellyel javíthatja a közösségi média marketing kampányát, az, hogy néhány alkalmazottja blogot írjon a vállalat webhelyére. Engedje meg, hogy a potenciális ügyfelek lássák vállalkozásának belső működését. Esélyt ad számukra, hogy megértsék üzleti etikáját, átérezzék munkakörnyezetüket és rájöjjenek, mi kell a termékek elkészítéséhez. Az az ügyfél, aki ismeri vállalkozásának belső működését, valószínűleg jobban bízik benne.

Mint láthatja, a saját közösségi média marketing erőfeszítéseinek megkezdése egyszerű lehet. Ha oktatja önmagát és okosan használja erőforrásait, a közösségi oldalak hatékony eszközzé válhatnak hirdetési eszköztárában. A fenti tanácsok jó utat jelentenek a közösségi média-marketing sikeréhez.

Beruházás lebonyolítás, műszaki ellenőrzés, generál kivitelezés, ingatlan felmérés

Beruházás lebonyolítás, műszaki ellenőrzés, generál kivitelezés és ingatlan felmérés