https://bit.ly/3sv2Zll

Mit kell tudni a hírnév kezeléséről

Helytelen vagy eredménytelen kezelés esetén a jó hírnevének sérülése üzleti kudarcot okozhat. Ezért a hírnév menedzselése olyan készség, amelyet minden fejlődő vállalkozás tulajdonosának el kell töltenie az idejével. Az alábbiakban bemutatott információk és útmutatások bámulása remek módja ennek a kulcsfontosságú folyamatnak a megkezdéséhez.

Győződjön meg arról, hogy webhelye tartalmaz pozitív keresési kifejezéseket. Ez általában a cég neve lesz. A hatósági oldalakat a keresőmotorok, különösen a Google, nagyon kedvelik. Ha hatóságként tekintenek rád, a keresőmotorok emelhetik a webhelyedet a keresési eredmények között.

Amikor beszél a hallgatóságával, győződjön meg róla, hogy ezt beszélgetési hangnemben teszi. Az embereknek nem tetszik az az ötlet, hogy a cégtulajdonosok mindig a marketingben gondolkodnak velük. Bár eladni akar, soha nem szabad úgy éreznie az ügyfeleket, hogy ez az egyetlen gondja.

Legyen naprakész, ha az üzleti világ történéseiről van szó. Ez segít abban, hogy ügyfeleit a legfrissebb újításokkal és információkkal tudja ellátni. Szánjon öt percet a napjából, hogy új információkat keressen az interneten.

Az erős jelenlét megteremtése a közösségi médiában elősegíti vállalkozásának hírnevét. Twitter-fiók, blog vagy Facebook-oldal létrehozása elősegíti a leendő ügyfelekkel és az ügyfelekkel való interakciót. Manapság a legtöbb ember elvárja a vállalatoktól, hogy közösségi médiában jelenjenek meg. Ez nagyszerű módja annak, hogy releváns tartalmakat tegyen közzé a vállalatáról, és figyelemmel kísérje a mondanivalóját.

Győződjön meg arról, hogy a cége által használt minden közösségi médiafiókot professzionális módon működtetik. Ezek a márkád részei, és körültekintően kell bánni velük. Bár némi személyiség beadása néha jó dolog, kerülni kell a túlzást.

A blogok csodálatos módszerek az online jelenlét megerősítésére és a vállalat hírnevének növelésére. Foglalkozzon vendég bloggerekkel az iparágban, adjon tippeket a termékek használatára és egyéb információkat, amelyek segítenek az ügyfeleknek. Az egyik legjobb stratégia az, ha más vállalkozásokat is bemutat, amelyek bókolják az Ön termékeit és szolgáltatásait.

Ha valamilyen típusú promóciót vagy különleges ajánlatot kínál, akkor mindenképpen legyen privát. Ennek célja a panaszok elkerülése, amelyek befolyásolhatják a hírnevet. Ilyen típusú információk közzétételével a végén sok panaszt kap.

Legyen profi, ha közösségi oldalakon posztol. Kerülje az internetes szakzsargon és szleng, például LOL, YW vagy TY használatát. Legyen mindig profi. Válaszoljon a megjegyzésekre, ugyanúgy, mint az ügyfeleknek személyes találkozás során. Használjon megfelelő angol nyelvet és olvassa el az összes választ, mielőtt közzéteszi őket.

Ügyeljen arra, hogy szívesen fogadja a panaszokat. Előfordulhat, hogy az ügyfelek rossz véleményt szeretnének kérni, mivel nem kérnek bocsánatot vagy nem követik a problémákat. Próbáljon meg feltenni egy panaszt űrlapot, amely jól látható és könnyen használható a webhelyén. Válaszoljon mindegyikre. Tudni fogják, hogy hallotta őket, és hogy foglalkozik a kérdésekkel. Ez segíthet a negatív vélemények csökkentésében vagy megszüntetésében.

Vigyázzon arra, amit Ön és alkalmazottai mondanak online. Bármi, amit a Facebookon, a Twitteren vagy bárhol az interneten mondanak, örökké online maradhat. Győződjön meg arról, hogy vállalatánál érvényes a közösségi média irányelve. Az alkalmazottak hangja képviselheti a céget, ami lehet jó vagy rossz. Ezért fontos, hogy a kialakult közösségi média-politikának megfelelően járjanak el.

Ha az üzletember hírneve eléri a találatot, a következmények meglehetősen súlyosak lehetnek. A folyamatos sikerhez elengedhetetlen annak ismerete, hogy hogyan kell elkerülni a golyókat és megingatni a rossz hírnevet. Ha ezeket a tippeket mindig kéznél tartja, minden üzletembernek lehetővé kell tennie az ideiglenesen zord vizek közötti navigációt és a teljes felépülést.